Tesztelés


Dokumentációs tesztelés

  • Kézikönyv
    Elkészült, már meglévő felhasználói kézikönyvek tesztelése. Ellenőrizzük, hogy a leírt instrukciók helyesek-e és hogy a termék megfelel-e az útmutatóban foglaltaknak.

  • Rendszerterv
    Rendszerterv alapján teszteljük a kész terméket, hogy az abban szereplő leírások, kritériumok a valóságot tükrözik-e.

  • Követelményspecifikáció
    A dokumentációs tesztek azon részét képezi a követelményspecifikáció tesztelése, ahol az abban foglaltak szerint készítjük teszteseteinket és vizsgáljuk, hogy a termék a leírt követelmények szerint működik-e.

Manuális tesztelés

  • Funkcionális tesztelés
    Funkcionális vizsgálatot végzünk annak megállapítására, hogy az adott rendszer megfelel-e a funkcionális követelményeknek. (Pl. Unit, Smoke, Integrációs, Regressziós tesztek stb.)

  • End-to-end tesztelés
    Teljes alkalmazáskörnyezet és üzleti folyamatok tesztelése valós felhasználást utánozva, kezdőponttól végpontig.

  • Használhatósági tesztelés
    Végfelhasználók elvárásait figyelembe véve vizsgáljuk a használhatóságot, kezelhetőséget és a felhasználói élményt.

  • Kompatibilitási tesztelés
    Egy termék sikerének fő feltétele, hogy zökkenőmentes legyen a különböző digitális környezeteken. Szakértő csapatunk biztosítja, hogy terméke megfelelően működjön a különböző platformokon vagy böngészőkön.

  • Volume teszt
    „Térfogat vagy kapacitás” tesztek során a szoftvert bizonyos mennyiségű adattal látjuk el, illetve a fájlok méretét az elvárt működés szerinti felső határ fölé növeljük hibák és rendellenes működés előidézése céljából. Ezek felfedezése és javítása után nő a biztonság és csökken az adatvesztés kockázata.

  • Explorációs tesztelés
    Több szem többet lát alapon, regressziós tesztelés alkalmával explorációs teszteket is végzünk egyetemi hallgatók bevonásával. Laikus vagy végfelhasználói szemszögből nézve használják a terméket, direkt módon hibák után keresve és tesztelik a használhatóságot. Nem csak az elvárt működésre és a felhasználó elvárt szokásaira, viselkedésére kell felkészülni és tervezni, hanem fel kell ismerni a szokatlan helyzeteket is.

Tesztautomatizálás

  • API tesztelés
    Az API tesztelés olyan típusú szoftver tesztelés, amely közvetlenül és az integrációs tesztek részeként teszteli az alkalmazásprogramozási interfészeket (API-k) annak megállapítására, hogy azok megfelelnek-e a funkcionalitás, a megbízhatóság, a teljesítmény és a biztonság elvárásainak.

Adminisztráció


Hibajegyek

Ne hagyja, hogy a fejlesztési feladatok és hibajegyek sokasága átláthatatlan legyen. A testing factory megoldást kínál erre is: fejlesztési folyamatokban való együttműködés során segítséget nyújtunk hibajegyek és feladatok adminisztrációjában. Szakértői elemzés és nyilvántartás segítségével elkerülhetők a felesleges duplikációk, hatékonyabb fejlesztői munkavégzést és nyomon követhetőséget eredményezve.

Riport

Tesztelési eredményeinket, valamint a hibajegyek és azok kezelésével kapcsolatos információkat (ráfordított idő adminisztráció, tesztelés, hibajavítás stb. szempontjából), számszerűsített adatokat áttekinthető jelentés formájában továbbítjuk.

Tesztadatok készítése

Teszteléshez nagy mennyiségű adatra van szüksége? Ebben is segítünk! Meghatározott szempontok szerint feltöltjük adatbázisát valósághű tesztadatokkal vagy elkészítjük a teszteléshez szükséges input adatokat, fájlokat.

Felhasználói kézikönyv készítése

Termékek és szolgáltatások elengedhetetlen részét képezik a felhasználói útmutatók, súgók vagy támogatási kézikönyvek papíralapú vagy elektronikus formátumának megléte, hogy a végfelhasználók kérdéseikre könnyen megtalálhassák a választ. Készíttesse el terméke dokumentációit a testing factory csapatával!

Támogatás


Helyszíni tesztelés

Speciális eszköz és környezeti feltételek esetén helyszíni tesztelést is vállalunk, amennyiben demó eszközök használata és megfelelő tesztkörnyezet felépítése nehezen vagy egyáltalán nem kivitelezhető.

Felhasználók oktatása

A felhasználók oktatása kulcsfontosságú szempont egy informatikai rendszer bevezetésekor, pontosabban annak különböző fázisaiban. A leendő felhasználók (vezetők, kulcs, - és végfelhasználók, helpdesk munkatársak) és a rendszer üzemeltetőinek felkészítése az új rendszer használatára alapvető kérdés. Önnek csak a célcsoportokat és a projekt fázist kell meghatároznia. A többit megszervezi a testing factory csapata.